Subforum or topic not showing
-
Hello,
I have problem. I have on website bbPress with demo data but when i chose some forum or some subpage it’s blank. https://gamenice.sk/forum/
functions.php
<?php show_admin_bar(false); ini_set('display_errors', 1); ini_set('display_startup_errors', 1); error_reporting(E_ALL); function theme_enqueue_scripts() { $template_directory_uri = get_template_directory_uri(); wp_enqueue_style( 'reset', $template_directory_uri . '/assets/css/reset.min.css', false, '1.0' ); wp_enqueue_style( 'app', $template_directory_uri . '/assets/css/app.min.css?v=' . time(), array( 'reset' ), '1.0' ); wp_enqueue_style( 'forum', $template_directory_uri . '/assets/css/forum.min.css?v=' . time(), array( 'app' ), '1.0' ); wp_enqueue_script( 'html5shiv', $template_directory_uri . '/assets/js/html5shiv.min.js' ); wp_script_add_data( 'html5shiv', 'conditional', 'lt IE 9' ); wp_enqueue_script( 'selectivizr', $template_directory_uri . '/assets/js/selectivizr.min.js' ); wp_script_add_data( 'selectivizr', 'conditional', 'lt IE 9' ); wp_enqueue_script( 'jquery', $template_directory_uri . '/assets/js/jquery.min.js', false, '3.3.1' ); wp_enqueue_script( 'app', $template_directory_uri . '/assets/js/app.js', array( 'jquery' ), '1.0' ); wp_localize_script( 'app', 'carouselSettings', array( 'timeout' => get_option('carousel_timeout').'000' ) ); } add_action( 'wp_enqueue_scripts', 'theme_enqueue_scripts' ); function get_excerpt($where = ''){ $excerpt = get_the_content(); $excerpt = strip_shortcodes($excerpt); $excerpt = strip_tags($excerpt); switch ($where) { case 'carousel': if ( wp_is_mobile() ) $excerpt = substr($excerpt, 0, 120); else $excerpt = substr($excerpt, 0, 250); break; case 'head': $excerpt = substr($excerpt, 0, 200); break; default: if ( wp_is_mobile() ) $excerpt = substr($excerpt, 0, 300); else $excerpt = substr($excerpt, 0, 725); break; } $excerpt = substr($excerpt, 0, strripos($excerpt, " ")); $excerpt = $excerpt.'...'; return $excerpt; } function get_thumbnail_url() { $thumbnail = get_the_post_thumbnail_url() != '' ? get_the_post_thumbnail_url() : get_template_directory_uri() . '/assets/img/og-image.png'; return $thumbnail; } function themename_custom_logo_setup() { $defaults = array( 'height' => 111, 'width' => 220, 'flex-height' => true, 'flex-width' => true, ); add_theme_support( 'custom-logo', $defaults ); } add_action( 'after_setup_theme', 'themename_custom_logo_setup' ); add_theme_support( 'post-thumbnails' ); function register_my_menus() { register_nav_menus( array( 'header-menu' => __( 'Header Menu' ), 'footer-menu' => __( 'Footer Menu' ) ) ); } add_action( 'init', 'register_my_menus' ); function show_menu($menu_name) { $defaults = array( 'theme_location' => '', 'menu' => $menu_name, 'container' => '', 'container_class' => '', 'container_id' => '', 'menu_class' => $menu_name, 'menu_id' => '', 'echo' => true, 'fallback_cb' => 'wp_page_menu', 'before' => '', 'after' => '', 'link_before' => '', 'link_after' => '', 'items_wrap' => '<ul class="inline-list %2$s">%3$s</ul>', 'depth' => 0, 'walker' => '' ); wp_nav_menu($defaults); } include 'inc/theme-settings.php';
forum.php
<?php include 'header.php'; ?> <section class="forum-wrapper"> <div class="container"> <?php if ( have_posts() ) : while ( have_posts() ) : the_post(); ?> <?php the_content(); ?> <?php endwhile; endif; ?> </div> </section> <?php include 'footer.php'; ?>
- You must be logged in to reply to this topic.